Beursgoochelaar – kan uw bedrijf helpen

Goochelaars op beurzen kunnen de verkoop stimuleren.

Het verhogen van het aantal potentiële klanten dat uw stand op een beurs bezoekt, is een topprioriteit voor elke marketingmanager. Het kan moeilijk zijn om op te vallen, aangezien veel bedrijven en concurrenten strijden om de aandacht van hun vertegenwoordigers. Het gebruik van een beursgoochelaar is een manier om mensen massaal naar uw stands te krijgen door iets nieuws en spannends aan te bieden.

Wat kunnen beursgoochelaars doen?

Oké, goochelaars kunnen trucjes doen om voor een tentoonstelling te gaan staan ​​en je aandacht te trekken voordat ze het doorgeven aan het verkooppersoneel! Ik raad dit niet aan! Denkend vanuit het oogpunt van de klant, moet u zich haasten om kennis op te doen over uw producten en diensten. Dit is geen sociale situatie waarin mensen tijd hebben om te kletsen. Goochelaars op beurzen zijn buiten hun context en voegen geen waarde toe.

Alles ligt op schema!

Ik stemde ermee in om op een stand te werken om te ontdekken dat ik in het verleden nooit heb nagedacht over hoe bedrijven mijn vaardigheden zouden willen gebruiken. “Oh, sta daar en doe de truc.” De manager zal het je vertellen. “waarom?” Ik wilde antwoorden.

Ik geloof oprecht dat als je je beursgoochelaars op de juiste manier gebruikt, ze een van de meest succesvolle verkooptechnieken kunnen worden die je kunt vinden. Maar je moet plannen!

Geef de goochelaar hoogte! Het probleem met werken voor een stand is dat je alleen menigten kunt creëren die twee mensen diep zijn. Geef je artiesten een one-shot platform en ze kunnen een menigte van 15 mensen diep creëren.

Welke informatie zou je willen ontvangen? Beursgoochelaars kunnen trucs gebruiken om potentiële klanten te informeren. U kunt in uw presentatie belangrijke concepten of prijsplannen uitleggen. Ze kunnen mensen aanmoedigen om publicaties mee te nemen of met verkopers te praten.

Wie zijn je potentiële klanten? Als u de klanten kent die u ook goochelaar wilt aantrekken, kunt u ze namens hen identificeren. Magician-presentaties zijn interactief, dus u kunt met uw prospects praten en bepalen welke het beste zijn voor uw product. Maak dit dan duidelijk aan de verkoper, zodat je aan het einde van de show met de juiste mensen kunt praten.

Hoe werkt het?

De hele dag door geven beursgoochelaars regelmatig korte presentaties die de aandacht van de delegatie trekken en naar uw stand brengen. Tijdens de show identificeert de goochelaar de beste pasvorm voor uw product en informeert hij de verkoopmedewerkers duidelijk. Aan het einde van de show weet het personeel wie ze moeten benaderen.

Wat te vermijden?

Zorg ervoor dat je alleen beursgoochelaars gebruikt als je veel voetstappen hebt. Als je 4 verkopers en 4 prospects op de stand hebt staan, kan de goochelaar alleen de verkoop verstoren. In deze situatie zal de professionele goochelaar zich terugtrekken en niets doen. Je verkoopt tenslotte geen plezier. Wanneer je voetstappen hoog zijn, zijn goochelaars een onmisbare beurs.

Zorg ervoor dat de goochelaar weet wat je wilt. Gebruik het niet als je geen marketingplan voor goochelaars hebt. Je moet een goochelaar gebruiken om op te lossen wat je wilt bereiken.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *